Kitas numeris išeis rugsėjo 1 dieną. Gerų jums ir mums atostogų

Literatūrinių kvepalų arba kvepalų literatūrai rinkimai

Užrašas ant čiuožyklos prie Vilniaus rotušės:
„Atsargiai, slidu!"


Maloningieji savaitraščio skaitytojai, klausytojai, uostytojai. Kaip, viliamės, prisimenate, ne kartą rengėme įvairius konkursus, skelbėme nugalėtojus ir nevarginome jų dideliais apdovanojimais. Šįsyk siūlome išrinkti literatūriškiausią kvepalų apibūdinimą. Žemiau pateikta trisdešimt kvepalų reklamų ištraukų (pavadinimai nuslėpti dėl vertinimo objektyvumo). Geriausiąja pripažinsimos autorius laimės puikų prizą – naujojo leidinio „Kvapai ir menas" prenumeratą. Lauksime Jūsų nuomonių adresu: Gauruotųjų švitrūnų g. 1, Vilnius. Daugiau informacijos nėra.

I. Šviečiant saulei ar sningant, aštrus ir vibruojantis aitriųjų apelsinų dvelksmas galvotrūkčiais pratrūksta, pažadina ir suteikia gaivumo bei energijos. (...) Ar visa ta paprasta ir nepriekaištinga kvapų puokštė ­– klaidinantis drovumas, ar... palaidūniškas naivumas?

II. Aromatas atsiveria šaltos arbatos, sumišusios su levandomis ir aitriu kardamonu, natomis, sukuriančiomis gaivų sprogimą. Vėliau nustebina godus raudonųjų mandarinų kokteilis su ananasais, o muskato ir snapučių natos užtvirtina šio aromato skleidžiamą vyriškumą. Galiausiai sodri ir šilta muskuso, medienos ir ambros nata nepalieka abejingo nė vieno.

III. Kiekvienai nuostabiai istorijai reikia dviejų pagrindinių veikėjų – dviejų charizmatiškų asmenybių, gebančių žaisti vienas su kitu ir atskleisti vienas kito paslaptis.

IV. Kvepalai skirti rafinuotoms ir stilingoms moterims. Jos puošiasi madingais drabužiais, eina į vakarėlius ir galbūt netgi įsivelia į šiokius tokius nemalonumus. Kodėl gi ne? Juk svarbiausia – nebūti pernelyg rimtai!

V. Lengvai „dėvimi", šelmiški, jausmingi, energingi ir įkvepiantys pasitikėjimo savimi, visai kaip džinsų pora.

VI. Kiekviena moteris yra savaip žavi ir turi savitą stilių, nes nėra vieno universalaus grožio apibūdinimo. Grožis – realybės ir iliuzijų derinys – visada išimtinai moteriškas.

VII. Kvepalų koncepcija skirta išreikšti traukos galią tarp dvie­jų žmonių ir jų pirmojo susitikimo, pirmojo bučinio chemiją.

VIII. Intriguok. Būk savimi labiau nei kada nors anksčiau. Išlįsk iš šešėlio į šviesą. Lošk negailestingai ir parodyk savo švelniąją pusę. Nuo žievės kietumo iki šerdies minkštumo. Ir nepamiršk vieno –­ subtilumo.

IX. Švelnus ir grakštus naujasis aromatas bando pagauti pasivaikščiojimo po Paryžiaus rožių sodus nuotaiką.

X. Kvepalų moterims aromatas – tarsi nematomas aksesuaras, baigiamasis akcentas, tobulas ištaigos ir gaivos derinys. Gaivus, rytietiškas, dvelkiantis gėlėmis – skirtas moteriai, kuri nebijo palikti savo žymės, kad ir ką bedarytų.

XI. Kvepalai vyrams labai populiarūs dėl jų paprasto, gaivaus, tačiau ilgai išliekančio aromato. Jis žavi daugybę skirtingų vyrų: nerūpestingus ir dabitiškus, jaunus ir daug vyresnius.

XII. Naujasis aromatas sukurtas, kad parodytų tris moters puses: įkvepiančią, ramią ir atsipalaidavusią.

XIII. Paauglių popmuzikos žvaigždė Justin Bieber sukūrė pirmuosius savo kvepalus, skirtus gerbėjoms. Tai gardžiais vaisiais viliojantis aromatas, puikiai tinkamas Justin Bieber gerbėjų amžiaus merginoms. Buteliukas – itin mergaitiškas, su žiedlapių pavidalo kamšteliu ir nuimamu pakabuku. (...) Justin Bieber išleido savo antrus kvepalus, skirtus gerbėjoms...

XIV. Kvepalų vyrams aromatas – šaunus, naujamadiškas ir seksualus, skirtas madingam, jaunam ir seksualiam vyrui, kuris išreiškia savo laisvę per naujas technologijas, bendrauja pokalbių svetainėse bei SMS žinutėmis ir gali susisiekti su visu pasauliu.

XV. Kvepalai skirti toms, kurios trokšta išsilaisvinti iš kasdienybės rutinos, kad taptų įdomaus ir malonumų, netikėtumų bei pagundų kupino pasaulio dalimi.

sispirs joks vyras. Netgi pats didžiausias gundytojas...

XVII. Geismą žadinantis savitas aromatas sukomponuotas iš medienos ir rytietiškų kvapų bei vaisių dvelksmo. Jis padeda atskirti vyrus nuo berniukų ir atskleidžia laikui nepavaldžią eleganciją.

XVIII. Kvepalų aromatas išreiškia savitą mados namų požiūrį į labiau subrendusius vyrus. Šis naujas požiūris perteikiamas per ryškią žalumynų kvapų puokštę, kurioje vyrauja mėtų ir bazilikų kvapas.

XIX. Kvepalai skirti rafinuotam vyrui –­ ryžtingam ir įvairiapusiškam. Aromato gaiva ir veržlumas perteikia vyro šiuolaikiškumą ir domėjimąsi naujausiomis tendencijomis, o viliojanti šiluma atskleidžia jo akivaizdų, bet nedemonstruojamą geismingumą.

XX. Mediena ir oda dvelkiantis aromatas sužavės jaunus miestiečius, trokštančius pabėgti nuo kasdienės rutinos. Jis skirtas jaudulį mėgstančiam vyrui, kuris nesistengia būti itin pagarbus ir visada pasirengęs išbandyti viską, ką jam siūlo gyvenimas.

XXI. Išlaisvink save, išsipančiok iš varžančio kostiumo, išliek savo jausmus. Gyvenk rokenrolo ritmu! Tai daugiau nei muzikos stilius – tai energijos troškimas, gyvenimo būdas ir net atskira filosofija.

XXII. Savo unikaliu stiliumi kvepalai akcentuoja galią moterų, kurios gyvena dėl meilės ir pasitelkusios savo energiją paverčia savo troškimus realybe. Šios moterys tiki teigiamos energijos, kuri valdo pasaulį ir mūsų žingsnius, galybe.

XXIII. Tai nuostabus vaikystės sužadinimas: kiekviena dėžutė slepia lobį švelniems ir mažiems pirštukams – apšerkšnijusį kubo formos buteliuką.

XXIV. Jausmingas ir paslaptintas nakties aromatas – gilus ir keliantis įspūdį, saldus kaip naktis, tamsus kaip šokoladas, svaiginantis kaip degtinė.

XXV. Flakoną puošiantis kaspinas –­ išskirtinis šių kvepalų elementas – tarsi šiuolaikiškos klasikos simbolis.

XXVI. Kai garsus dizaineris prisiliečia prie šių gražių lėlių lopšio, jis aiškiai mato viziją išskirtinio ir unikalaus produkto...

XXVII. „Pasirodymas" prasideda sultingais cukrumi dengtų aviečių akordais ir abrikosų žiedais, primenančiais skanų saldainį. Magiškumo suteikia bijūnai ir vandens lelijos, o vilioklė raudonoji orchidėja, suteikianti nepaprastų pojūčių ir įkvepianti gundyti, susirenka visą rampos šviesą. Finaliniam pasirodymui išeina žavingas jausmingumas, kvepiantis salstelėjusia vaniline mediena, šilkiniu muskusu ir saldainiais.

XXVIII. Svaiginančio aromato paslaptis slypi ten, kur susiduria meilė ir pamišimas...

XXIX. Dėmesio! Keitėsi buteliuko dizainas, tad gautoji prekė gali atrodyti arba kaip pirmame pav., arba kaip antrame pav.

XXX. Rinkinyje rasite 90 ml tualetinio vandens ir gertuvę.

— — —

NEAPMOKĖTA IR NEPASLĖPTA REKLAMA: „Nobelio kvapų" serija pristato naują produktą – kvepalus literatūros gurmanėms. Viršutinėje aromato partitūros natoje susipina Czesławo Miłoszo ir Josifo Brodskio Vilniaus kvapai, vidurinėje natoje dvelkia gal kiek netikėtas, bet ryškus Thomo Stearnso Elioto ir Boriso Pasternako eilių duetas, o apatinėje polemizuoja Thomo Manno, Günterio Grasso ir Heinricho Böllio trijulė. Spėjama, kad šiam aromatui neatsispirs jokia skaitanti moteris.

Pagal kvepalų reklamas internete
parengė Saulius Vasiliauskas Kvapsnis

Jono Rustemo piešinys
Jono Rustemo piešinys

Loading

 

Rėmėjai

 

 

 

 

Komiksai

10 litų

Dusburgiečio kronika

 

 

 

 

Menininkų portretai

Draugai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Literatūra ir menas © 2016

Skaičiukai