Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Virgis Šidlauskas. Dainuojamosios poezijos bangos ir atoslūgiai
Rimaldas Vikšraitis. „Gyvenimas gatvėje" (Pekinas)
Kristina Stančienė. Ne dizainas ir ne fotografija
Retorinis klausimas sau
Aušra Jurgutienė. Kelios pastabos apie posthumanistinę tendenciją šiuolaikinėje lietuvių prozoje
Aldona Gustas: „esu toji Berlyne / su sapno gūsiais iš Lietuvos“
Danutė Krištopaitė
Adomas Tadas Stanislovas Naruševičius
Poetas Dainius Dirgėla: „Toliau sėkmingai esu SVETIMAS“
Richardo Wagnerio „Riencio" scenos
Beata Baublinskienė. Paskutinis Romos tribūnas Rygoje
Alfredas Guščius. Šventieji iš lietuviško pokario
Andrius Patiomkinas. Stebuklo nesulaukus
Algimantas Aleksandravičius. „Šimtametės rankos"
Renata Šerelytė. Saugios pakuotės
Magdalena Tulli. Itališkos „špilkos“
Aurimas Švedas. Žiniasklaidos laikas (6)
Paweł Grunert. Sėdynė „SIE 37"
Viešas pareiškimas
Darius Kuolys. Adomas Naruševičius – Lietuvos poetas, „lenkų klasicizmo tėvas“
Virginijus Kinčinaitis. Žemaitija – asmeniškai
Bryce Lease. Sidabriniai šaukštai ir traumos vaizdavimas: radikalios priemonės
Tilda. Apie kritiką ir savikritiką
2014-02-21 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.