Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Ramūnas Čičelis. Du istorijos variantai
Ernst Jünger. Pasitraukimas nuo Somos
Gintaras Bleizgys
Laurynas Katkus. „Žiūrėjau į priešą be neapykantos“
Dmitrij Gluščevskij. „X failai“: Henkas Mudis užsivelka švarką
Živilė Mičiulytė. Valentino Masalskio aktoriaus ruošimo metodika
Tirpstantys žurnalistikos ledynai. Pokalbis su Tomu McCarthy ir Joshu Singeriu
Herkus Kunčius. Miniatiūros apie Tuminą ir Putiną (7)
Dalia Juodakytė. Hedonisto užrašai (II)
Goda Aksamitauskaitė. ...ir nuo kartojimo
Valentinas Sventickas. Dar gurinių (IV)
Almis Grybauskas. Apokrifas
Anne Sexton. Sniegas
Emilija Visockaitė. Garsų centrifuga: sausis
Paulina Vituščanka. Tapyba – nuo žodžio „tapti“
Gintarė Adomaitytė. Groja. Bet ar man? arba Jausti / mąstyti
Jūratė Visockaitė. Laiškas kolegoms
Rimas Sakalauskas. Instaliacija „Posėdis. Sokratas“
Gintarė Marčiulynaitė. „Aš ir tu“
Vilkas su ožiukais. Piotro Mamonovo koncerte, „Tapybos parodoje“ (ŠMC), spektaklyje „Jelizaveta Bam“
Viktorija Kvetkauskaitė. Klemensas ir 7 tūkstančiai
Gūtenmorgenas: ateina arklys, arba Lietuviškasis Alzheimeris
Dawn Mellor. „Claire ponios ir Rozalindos vaidmenyje“
2016-01-29 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.