Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Alis Balbierius
Darius Pocevičius. Alkoholio chronologija, antropologija ir „girti“ biudžetai (I)
Bel Olid. Dainuojanti revoliucija
Alis Balbierius
Monika Šlančauskaitė. REdraw: „Laisvė yra viskas, kas aš esu“
Lisa Allardice. Leïla Slimani: „Kai rašau, nesu moteris, nesu musulmonė, nesu marokietė“
Laima Kreivytė. Pragiedruliai
Jūratė Visockaitė. Žiurkiagalviai atėjo, arba Laisvę operai!
Julia Pelta Feldman. Mitinė meno laisvė
Ramūnas Čičelis. Mūsų laikų triksteriai
Opera „Post futurum“
Vilma Mosteikienė. Moterų objektyvizavimo dilemos, arba Uždažyti eilėraštį, uždrausti paveikslą...
Inga Likšaitė „Namai. 12 valandų ore ir 6000 metrų pakartojant dygsnį“
Dainora Kaniavienė. Šaltoka #taipkaipšiandien
Joana Kaminskaitė. Skvoterės užrašai (I)
Massimo Bontempelli. Irenės sala. Platoniška sueiga
Ieva Šukytė. Ko nepraleisti Berlyne?
Paolo Cognetti. Rašytojai žvejai
Donatas Petrošius. Makulatūra be PVM
Toma Gudelytė. Kartais jie sugrįžta
Beata Baublinskienė. Opera kaip prabanga
Vitalij Binevič. Apie dramblį kambaryje
Gytis Norvilas. Vietoj eilėraščio. Buitis, proza, bliuzas
Augustas Sireikis. Ką daryti su suteptu kūriniu?
2018-03-09 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.