Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Virgis Šidlauskas. Dainuojamosios poezijos bangos ir atoslūgiai
Rimaldas Vikšraitis. „Gyvenimas gatvėje" (Pekinas)
Retorinis klausimas sau
Kristina Stančienė. Ne dizainas ir ne fotografija
Aldona Gustas: „esu toji Berlyne / su sapno gūsiais iš Lietuvos“
Aušra Jurgutienė. Kelios pastabos apie posthumanistinę tendenciją šiuolaikinėje lietuvių prozoje
Danutė Krištopaitė
Adomas Tadas Stanislovas Naruševičius
Alfredas Guščius. Šventieji iš lietuviško pokario
Poetas Dainius Dirgėla: „Toliau sėkmingai esu SVETIMAS“
Richardo Wagnerio „Riencio" scenos
Magdalena Tulli. Itališkos „špilkos“
Virginijus Kinčinaitis. Žemaitija – asmeniškai
Beata Baublinskienė. Paskutinis Romos tribūnas Rygoje
Algimantas Aleksandravičius. „Šimtametės rankos"
Renata Šerelytė. Saugios pakuotės
Darius Kuolys. Adomas Naruševičius – Lietuvos poetas, „lenkų klasicizmo tėvas“
Andrius Patiomkinas. Stebuklo nesulaukus
Aurimas Švedas. Žiniasklaidos laikas (6)
Bryce Lease. Sidabriniai šaukštai ir traumos vaizdavimas: radikalios priemonės
Paweł Grunert. Sėdynė „SIE 37"
Tilda. Apie kritiką ir savikritiką
Viešas pareiškimas
2014-02-21 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.