Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Ernst Jünger. Pasitraukimas nuo Somos
Gintaras Bleizgys
Ramūnas Čičelis. Du istorijos variantai
Tirpstantys žurnalistikos ledynai. Pokalbis su Tomu McCarthy ir Joshu Singeriu
Herkus Kunčius. Miniatiūros apie Tuminą ir Putiną (7)
Laurynas Katkus. „Žiūrėjau į priešą be neapykantos“
Valentinas Sventickas. Dar gurinių (IV)
Almis Grybauskas. Apokrifas
Dmitrij Gluščevskij. „X failai“: Henkas Mudis užsivelka švarką
Živilė Mičiulytė. Valentino Masalskio aktoriaus ruošimo metodika
Goda Aksamitauskaitė. ...ir nuo kartojimo
Dalia Juodakytė. Hedonisto užrašai (II)
Gintarė Marčiulynaitė. „Aš ir tu“
Paulina Vituščanka. Tapyba – nuo žodžio „tapti“
Gintarė Adomaitytė. Groja. Bet ar man? arba Jausti / mąstyti
Jūratė Visockaitė. Laiškas kolegoms
Anne Sexton. Sniegas
Gūtenmorgenas: ateina arklys, arba Lietuviškasis Alzheimeris
Vilkas su ožiukais. Piotro Mamonovo koncerte, „Tapybos parodoje“ (ŠMC), spektaklyje „Jelizaveta Bam“
Rimas Sakalauskas. Instaliacija „Posėdis. Sokratas“
Dawn Mellor. „Claire ponios ir Rozalindos vaidmenyje“
Emilija Visockaitė. Garsų centrifuga: sausis
Viktorija Kvetkauskaitė. Klemensas ir 7 tūkstančiai
2016-01-29 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.