Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Alis Balbierius
Darius Pocevičius. Alkoholio chronologija, antropologija ir „girti“ biudžetai (I)
Alis Balbierius
Bel Olid. Dainuojanti revoliucija
Joana Kaminskaitė. Skvoterės užrašai (I)
Monika Šlančauskaitė. REdraw: „Laisvė yra viskas, kas aš esu“
Laima Kreivytė. Pragiedruliai
Ramūnas Čičelis. Mūsų laikų triksteriai
Jūratė Visockaitė. Žiurkiagalviai atėjo, arba Laisvę operai!
Lisa Allardice. Leïla Slimani: „Kai rašau, nesu moteris, nesu musulmonė, nesu marokietė“
Dainora Kaniavienė. Šaltoka #taipkaipšiandien
Opera „Post futurum“
Paolo Cognetti. Rašytojai žvejai
Julia Pelta Feldman. Mitinė meno laisvė
Inga Likšaitė „Namai. 12 valandų ore ir 6000 metrų pakartojant dygsnį“
Massimo Bontempelli. Irenės sala. Platoniška sueiga
Vilma Mosteikienė. Moterų objektyvizavimo dilemos, arba Uždažyti eilėraštį, uždrausti paveikslą...
Donatas Petrošius. Makulatūra be PVM
Beata Baublinskienė. Opera kaip prabanga
Ieva Šukytė. Ko nepraleisti Berlyne?
Vitalij Binevič. Apie dramblį kambaryje
Toma Gudelytė. Kartais jie sugrįžta
Gytis Norvilas. Vietoj eilėraščio. Buitis, proza, bliuzas
Augustas Sireikis. Ką daryti su suteptu kūriniu?
2018-03-09 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.