Virtuali ekskursija po Sankt Peterburgo Ermitažą nauju „iPhone’u“

Kovo 11 d. „Apple“ išleido neįprastą „iPhone 11 Pro“ reklamą. Daugiau nei 5 val. trunkančiame vaizdo įraše naujuoju „iPhone“ užfiksuota ekskursija po Sankt Peterburgo Ermitažą. Reklama nufilmuota vienu ypu, kamera veda žiūrovus per 45 sales (daugiau kaip 232 tūkst. kv. m) ir parodo apie 600 Caravaggio, Rembrandto, Rubenso ir kitų menininkų darbų. Reklamos režisierė – 29-erių Aksinija Gog. Beje, reklamos tikslas – pademonstruoti telefono baterijos veikimo laiką: baigus filmuoti buvo likę 19 % talpos. Vaizdo įrašą galima peržiūrėti čia.

 

Kadras iš „Apple“ reklamos
Kadras iš „Apple“ reklamos

Draugai