Aistringas gėrio ilgesys

Blitz interviu

Balandžio 19 d. LNOBT prasidėjo Wagnerio savaitė, per kurią numayta parodyti 4 repertuarinius spektaklius:
19 d. – baletą „Tristanas ir Izolda", operas:
20 d. – „Valkirija"
24 d. – „Skrajojantis Olandas"
26 d. – „Lohengrinas".
Valandą iki spektaklių pradžios Raudonojoje foje rengiami susitikimai su statytojais ir pagrindinių vaidmenų atlikėjais (detalesnė informacija yra čia: www.opera.lt)

 Dirigentas Robertas Šervenikas (M. Aleksos nuotr.)

Savaitės finalui pasirinkta 3 veiksmų opera „Lohengrinas"– naujausias R. Wagnerio veikalo pastatymas LNOBT (premjeros – kovo 22, 23, 24 d.).
Su spektaklio dirigentu bei LNOBT Muzikos vadovu Robertu Šerveniku pokalbio susitikome dirigentui jautriu momentu – praėjus premjeriniams spektakliams ir artėjant pasirodymui, kuris baigs šventinę savaitę, kai labiau rūpi įsijausti, tikriau – įsigyventi į šį didžiulį romantinį veikalą, užuot ėmus apie jį viešai samprotauti. Tas nulėmė nediduko interviu pobūdį.

Rita Nomicaitė


Pokalbį sumaniau pritardama Šarūno Nako ir Mindaugo Urbaičio įsivaizdavimams, kad muzikologai turi rašyti ir apie scenose kasdien skambančią muziką. Pasikalbėkime apie Wagnerio muziką. Tačiau pirmiausias klausimas – gal rudenį teatras organizuoja R. Wagnerio vienmečio G. Verdžio savaitę?