*
kai prisirpsta savižudžiai
„raudoni“ jų vaisiai
tabaluoja siūbuoja
ir šypsodami krinta
savo vardo bedugnėn
neliūdėk o numanomas „tu“
kurs nespėji su jais
ar nedrįsti prie jų prisijungti
tik stebėk jų byrėjimą
suspendavęs griežtą sprendimą
jų lyg snaigių sukimąsi
savo rūme vaizduotės
o kodėl nežinia
bet galbūt tai padės tau užmigti
kolibriai
pati brutaliausia pornografija visai be sekso scenų
kada skleidžias Tiesa ir atskrenda musė žalioji
iš Jos atsigerti ir ant biblijos tūpia jos kūnas
ir nutupia tiesiai ant negyvojo Jėzaus žaizdų
kurios pūdamos klimatą keičia ir kviečia visus
prie kovos prisijungti į vaikų kryžiaus žygį ir nustot
priekabiauti prie artimo savo moters bei vaiko
o filosofijos daktaro kaklas jo seminaro metu
ima temptis kol tampa labai panašus į likerio
butelio stemplę ten jau gyvena Jinai ir jam
sakė kažkas kad atskris tuoj kolibriai iš gyvūnų
planetos kanalo Jos atsigerti „bet jiems sekso nereiks“
nuramino
teogonija
ar yra išeitis? – paklausė mamytė
kai ištraukė save iš savo... ištraukė save lyg dukrytę
bet ji buvo chirurgo mamytė
o dangau ar matai! – sušnabždėjo josios chirurgas
savo kūno demiurgui, –
neturiu smegenų bet man reikia randų
kad galėčiau pagrįsti chirurgo vaikystę
ir tų kūno dalių be kurių net numirt negaliu –
galingiausio variklio ir juodų tepalų
o tada ir užvest ketinu savo peilį raudoną
kad ištirčiau mamytės lavoną
personažo vardu
užmiršti vardą pamiršti net vardo turėjimą
visi momentai susipina ir pradingsta tas vienas
įžanginis momentas užkibimo akimirka
kai buvau pavadintas vandenin panardintas
personažo vardu kai buvau suformuotas
kai buvau padabintas personažo vardu
bet dabar atvadina išformuoja mane
deformuoja atgal personažo vardu
nudabina mane kas kas kas?
gal gamta gal mama prisidengusi medžio lapu?
kad tai stoviu ne aš kad tai stovi tik jis
prisidengęs manuoju prisidengęs savuoju vardu
tarsi ošia kartoja ji man gal mama gal gamta?
o gal ten tik šuva sako „au“?
O!
pats efemeriškiausias būdas yra gyvenimo būdas
(čia turėtų būti kursyvas tiktai rašant ranka nesigavo)
bet o cigarete žiūrėk kaip tu sensti visų akyse
ir tau net ne gėda taip senti visų akyse? – – – – ir staiga
jis suprato kad „tai“ yra šauksmininkas jog tai tu esi
šauksmininkas visų akyse ir tau ar ne gėda juo būti
visų akyse? ir kad jam tavęs trūks jo paties akyse
(gal ne jam „jis“ tik vyr. giminė) šitam būdui keistam
kurio būdas gyventi ir vis tęsti save esamajam laike
ir vis šauktis tavęs visados ateity vis mirties tavo sąskaita
kai tavęs labiausiai nebus nes tu jau ir dabar netikra
jau dabar esi dirbtina (cigarete) tik apreikši jam šitai
po laiko
narcizo mirtis
aš esu miręs
bet suskaičiuokit
visi iki šimto
ir aš apsišlapinsiu
veidrodyje iškaliau
savo vardą ir pomėgius
instagramoj parodžiau
bet jūs jo neįžvelgėt
negalėjot atspėti manęs
nes para tuščia pasitaikė
be garsų be manęs išsirito
tiktai jūs visi negirdėjot
kad nebuvo garsų
nes skaičiavot labai
apie gėlę užmiršę
į skaičius įsigilinę
p. s.
yra tokia mergina
pornokamerų saite
pasivadinus kiaule
kuri nieko nedaro
tik kalba
apie savo beprasmišką
skylę
apie kažkokias gėles
savo šūduose
ir artėjančią Pabaigą
beveik niekas prieš ją
nesismauko
tiktai klausosi ir užsirašo
nes žaismingai ji kalba
„tu ją...“
tuja pasakė man „taip“
būtybės nešlovina dievo
kaip rašė vienas poetas
o ji buvo tiktai tuja ir
žinojo tik vieną atsakymą
tačiau nemokėjo ištarti
„tu ją pamilai“ savajam
šešėliui skersam kurs
gulėjo ištįsęs truputį
į šiaurę į rytus truputį
ištįsęs gulėjo ir pasiruošęs
su ja... bet ji nemokėjo
paimti savo šešėlio kalba
taip!
ji nemokėjo ištarti „tu ją...“
...ir joms tai patinka
šita pasaka apie tai kas sukelta ir integruota
(į vidų) apie tai kaip raidės turi angas kaip jos
vaikščioja kojomis kaip kankina jas vaizdiniai
kaip nutraukia rankas ar nupjauna kiaušius
šita pasaka apie tai kaip raidės atsiveria savo
„kankintojų“ polinkiams ir liepia jas penetruoti
didžiuliais virbais kuriuos pačios vadina
brūkšniais ir joms tai patinka visoms joms
patinka ir skauda ir tinsta ir tvinksta ir tinka
kada žiojas burna ir per burna iškrinta raidė
ne koks garsas bet būtent raidė tarkim „ė“ –
jos draugutės be saiko nudžiunga – „ė gražuole
ateiki čionai ir būsim kartu nemirtingos“