Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Aušra Jurgutienė. Kelios pastabos apie posthumanistinę tendenciją šiuolaikinėje lietuvių prozoje
Darius Kuolys. Adomas Naruševičius – Lietuvos poetas, „lenkų klasicizmo tėvas“
Renata Šerelytė. Saugios pakuotės
Rimaldas Vikšraitis. „Gyvenimas gatvėje" (Pekinas)
Algimantas Aleksandravičius. „Šimtametės rankos"
Retorinis klausimas sau
Aldona Gustas: „esu toji Berlyne / su sapno gūsiais iš Lietuvos“
Virgis Šidlauskas. Dainuojamosios poezijos bangos ir atoslūgiai
Andrius Patiomkinas. Stebuklo nesulaukus
Poetas Dainius Dirgėla: „Toliau sėkmingai esu SVETIMAS“
Danutė Krištopaitė
Adomas Tadas Stanislovas Naruševičius
Bryce Lease. Sidabriniai šaukštai ir traumos vaizdavimas: radikalios priemonės
Viešas pareiškimas
Virginijus Kinčinaitis. Žemaitija – asmeniškai
Alfredas Guščius. Šventieji iš lietuviško pokario
Aurimas Švedas. Žiniasklaidos laikas (6)
Richardo Wagnerio „Riencio" scenos
Paweł Grunert. Sėdynė „SIE 37"
Magdalena Tulli. Itališkos „špilkos“
Beata Baublinskienė. Paskutinis Romos tribūnas Rygoje
Tilda. Apie kritiką ir savikritiką
Kristina Stančienė. Ne dizainas ir ne fotografija
2014-02-21 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.