Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Aušra Jurgutienė. Kelios pastabos apie posthumanistinę tendenciją šiuolaikinėje lietuvių prozoje
Beata Baublinskienė. Paskutinis Romos tribūnas Rygoje
Virgis Šidlauskas. Dainuojamosios poezijos bangos ir atoslūgiai
Danutė Krištopaitė
Renata Šerelytė. Saugios pakuotės
Adomas Tadas Stanislovas Naruševičius
Virginijus Kinčinaitis. Žemaitija – asmeniškai
Retorinis klausimas sau
Rimaldas Vikšraitis. „Gyvenimas gatvėje" (Pekinas)
Darius Kuolys. Adomas Naruševičius – Lietuvos poetas, „lenkų klasicizmo tėvas“
Magdalena Tulli. Itališkos „špilkos“
Algimantas Aleksandravičius. „Šimtametės rankos"
Tilda. Apie kritiką ir savikritiką
Viešas pareiškimas
Kristina Stančienė. Ne dizainas ir ne fotografija
Andrius Patiomkinas. Stebuklo nesulaukus
Alfredas Guščius. Šventieji iš lietuviško pokario
Aurimas Švedas. Žiniasklaidos laikas (6)
Paweł Grunert. Sėdynė „SIE 37"
Bryce Lease. Sidabriniai šaukštai ir traumos vaizdavimas: radikalios priemonės
Aldona Gustas: „esu toji Berlyne / su sapno gūsiais iš Lietuvos“
Poetas Dainius Dirgėla: „Toliau sėkmingai esu SVETIMAS“
Richardo Wagnerio „Riencio" scenos
2014-02-21 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.