Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Rimaldas Vikšraitis. „Gyvenimas gatvėje" (Pekinas)
Aldona Gustas: „esu toji Berlyne / su sapno gūsiais iš Lietuvos“
Renata Šerelytė. Saugios pakuotės
Alfredas Guščius. Šventieji iš lietuviško pokario
Poetas Dainius Dirgėla: „Toliau sėkmingai esu SVETIMAS“
Danutė Krištopaitė
Virgis Šidlauskas. Dainuojamosios poezijos bangos ir atoslūgiai
Paweł Grunert. Sėdynė „SIE 37"
Algimantas Aleksandravičius. „Šimtametės rankos"
Tilda. Apie kritiką ir savikritiką
Viešas pareiškimas
Darius Kuolys. Adomas Naruševičius – Lietuvos poetas, „lenkų klasicizmo tėvas“
Aurimas Švedas. Žiniasklaidos laikas (6)
Andrius Patiomkinas. Stebuklo nesulaukus
Virginijus Kinčinaitis. Žemaitija – asmeniškai
Retorinis klausimas sau
Aušra Jurgutienė. Kelios pastabos apie posthumanistinę tendenciją šiuolaikinėje lietuvių prozoje
Adomas Tadas Stanislovas Naruševičius
Kristina Stančienė. Ne dizainas ir ne fotografija
Magdalena Tulli. Itališkos „špilkos“
Beata Baublinskienė. Paskutinis Romos tribūnas Rygoje
Richardo Wagnerio „Riencio" scenos
Bryce Lease. Sidabriniai šaukštai ir traumos vaizdavimas: radikalios priemonės
2014-02-21 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.