Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Povilas Girdenis. Priešaušrio karta
Ieva Koncytė. Tapybiškumo paralelės parodoje „Stiklas / Tapyba“
Gražina Cieškaitė
Richard Brautigan
Simonas Norbutas. Verslo miražas kaip Pažadėtoji žemė meno zombiams
Deividas Preišegalavičius. Gitanas Nausėda: „Kultūros politiką uzurpavo kultūros vadybininkai“
Kato Džavachišvili. Kaimynė
Gitanas Nausėda (Ugnės Žilytės piešinys)
Vaida Ambrasaitė. Dvasių urnos muzika
Hannah Arendt. Mes pabėgėliai
Spektaklio „Mama Drąsa“ scena. Algirdo Kubaičio nuotrauka
Petras Venclovas. Atgaila
Marijus Gailius. Romano karalius su atminties skeptru
Tomas Kriaunevičius. Trys rankos
Salman Rushdie. Tiesa, melas ir literatūra
Javier Marías: „Šiandien visi nori būti aukomis“
Toma Gudelytė. Atidarykite jūrų uostus
Hanno Rauterberg. Ant tikrovės stogo, arba Kaip architektūra gali suteikti laimės
Jūratė Visockaitė. Šviesa namuose
Jurgis Gimberis. Skiedžiu, žinoma, bet gražiai
Vitalij Binevič. Orfėjas rašo romaną
Vilkas su ožiukais. Laisvę Bartui ir kt.!
Ugnė Matulevičiūtė. Nepranokstami!
Antanas Sheshi. Tikslai panašūs, priemonės skiriasi
2018-06-29 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.