Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Gabrielė Tuminaitė: „Žemaitė sukūrė dviprasmišką moterį“
„Paviljono“ knygų savaitgalis – bohemiška erdvė
Povilas Girdenis. Praėjusio tūkstantmečio futbolo sirgaliaus užrašai (I)
Viktoras Gulbinas. Fair play
Harlemo šokio teatro „Ritmo perspektyva“
Maksim Osipov. Fantazija
Aurelija Auškalnytė. Penkiasdešimt vienatvės atspalvių
Simonas Bernotas
Selemonas Paltanavičius. Nepastovumo stabilumas: tą gali tik gamta
Jurgis Gimberis. Istorija
Kamilė Pirštelytė. Atminties paralelės: paminklų déjà vu
Skaidrė Baranskaja. Harlemo dvasia
Kęstutis Šapoka. (Ne)sankcionuotas avangardas, elitizmas ir galia
Dovilė Dagienė-DoDA. Menininko, plakatisto Pijaus Burako portretas
Simonas Bernotas
Jūratė Visockaitė. „Scanorama“. Post scriptum
Renata Šerelytė. Jokios mistikos
Simonas Bernotas
Herkus Kunčius. Instrukcija draugui
Simone Tallone. Stadioninis rasizmas. Ką jis mums sako apie visuomenę?
2017-11-24 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.