Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Darius Pocevičius. Alkoholio chronologija, antropologija ir „girti“ biudžetai (I)
Alis Balbierius
Ramūnas Čičelis. Mūsų laikų triksteriai
Vitalij Binevič. Apie dramblį kambaryje
Paolo Cognetti. Rašytojai žvejai
Laima Kreivytė. Pragiedruliai
Alis Balbierius
Monika Šlančauskaitė. REdraw: „Laisvė yra viskas, kas aš esu“
Dainora Kaniavienė. Šaltoka #taipkaipšiandien
Julia Pelta Feldman. Mitinė meno laisvė
Donatas Petrošius. Makulatūra be PVM
Toma Gudelytė. Kartais jie sugrįžta
Inga Likšaitė „Namai. 12 valandų ore ir 6000 metrų pakartojant dygsnį“
Bel Olid. Dainuojanti revoliucija
Ieva Šukytė. Ko nepraleisti Berlyne?
Jūratė Visockaitė. Žiurkiagalviai atėjo, arba Laisvę operai!
Opera „Post futurum“
Augustas Sireikis. Ką daryti su suteptu kūriniu?
Vilma Mosteikienė. Moterų objektyvizavimo dilemos, arba Uždažyti eilėraštį, uždrausti paveikslą...
Beata Baublinskienė. Opera kaip prabanga
Joana Kaminskaitė. Skvoterės užrašai (I)
Lisa Allardice. Leïla Slimani: „Kai rašau, nesu moteris, nesu musulmonė, nesu marokietė“
Gytis Norvilas. Vietoj eilėraščio. Buitis, proza, bliuzas
Massimo Bontempelli. Irenės sala. Platoniška sueiga
2018-03-09 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.