Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Darius Pocevičius. Alkoholio chronologija, antropologija ir „girti“ biudžetai (I)
Ramūnas Čičelis. Mūsų laikų triksteriai
Bel Olid. Dainuojanti revoliucija
Lisa Allardice. Leïla Slimani: „Kai rašau, nesu moteris, nesu musulmonė, nesu marokietė“
Alis Balbierius
Dainora Kaniavienė. Šaltoka #taipkaipšiandien
Paolo Cognetti. Rašytojai žvejai
Beata Baublinskienė. Opera kaip prabanga
Ieva Šukytė. Ko nepraleisti Berlyne?
Monika Šlančauskaitė. REdraw: „Laisvė yra viskas, kas aš esu“
Alis Balbierius
Laima Kreivytė. Pragiedruliai
Jūratė Visockaitė. Žiurkiagalviai atėjo, arba Laisvę operai!
Augustas Sireikis. Ką daryti su suteptu kūriniu?
Inga Likšaitė „Namai. 12 valandų ore ir 6000 metrų pakartojant dygsnį“
Julia Pelta Feldman. Mitinė meno laisvė
Toma Gudelytė. Kartais jie sugrįžta
Massimo Bontempelli. Irenės sala. Platoniška sueiga
Joana Kaminskaitė. Skvoterės užrašai (I)
Vilma Mosteikienė. Moterų objektyvizavimo dilemos, arba Uždažyti eilėraštį, uždrausti paveikslą...
Gytis Norvilas. Vietoj eilėraščio. Buitis, proza, bliuzas
Vitalij Binevič. Apie dramblį kambaryje
Opera „Post futurum“
Donatas Petrošius. Makulatūra be PVM
2018-03-09 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.