Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Aistė Kučinskienė. Apie vertimų (ne)adekvatumą ir nematomus vertėjus
Bela Achmadulina
Elvina Baužaitė. Jurgita Dronina: „Esu kaip baltas lapas“
Kristina Bačiulienė. Keliautojo reminiscencijos
Evelina Januškaitė-Krupavičė. Grafinė mimezė: veidrodiniai klišės gyvavimo atspindžiai
Virginija Cibarauskė. Aukojimosi banalybė ir pykčio poezijos lašas
Kornelijus Platelis. Mumijų vystyklai: Sapfo
Saulius Pivoras. Laisvė, emigracija, oligarchija
Jūratė Visockaitė. „Sirenos“: emocijos iš arti ir iš toli
Andrej Hočevar. Darbas gali palaukti
Ieva Mikalkevičiūtė. FIAC 2018: nuo flashy prie classy
Toma Gudelytė. Kaip populistai solidarumą paverčia nusikaltimu
Marijus Gailius. Mano MO, mano
Jūratė Visockaitė. Restauracija: „Virto ąžuolai“, 1976; „Sodybų tuštėjimo metas“, 1976
Vilma Mosteikienė. Frankfurto knygų mugės srautas
Benigna Kasparavičiūtė. MO
Goda Aksamitauskaitė. Trys dienos Rygoje
Andrej Hočevar: „Literatūra ir kultūra apskritai yra viena didelė problema“
Goda Aksamitauskaitė. Andrej Vasilenko: „Mieste naujumas nėra lygus progresui“
Rūta Elijošaitytė-Kaikarė. Frankfurto mugės dienoraščiai
Antanas Sheshi. Sėkmingo skaitytojų viliojimo pavyzdžiai
Goda Aksamitauskaitė. EXPO trise, arba Lengvas bardakas galerijoje
Marijus Gailius. Kultūros sąskaita – daugiau vaikų?
Venedikt Jerofejev. Vasilijus Rozanovas ekscentriko akimis (I)
2018-10-28 09:39:46
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.