Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Goda Aksamitauskaitė. EXPO trise, arba Lengvas bardakas galerijoje
Aistė Kučinskienė. Apie vertimų (ne)adekvatumą ir nematomus vertėjus
Kristina Bačiulienė. Keliautojo reminiscencijos
Saulius Pivoras. Laisvė, emigracija, oligarchija
Antanas Sheshi. Sėkmingo skaitytojų viliojimo pavyzdžiai
Vilma Mosteikienė. Frankfurto knygų mugės srautas
Elvina Baužaitė. Jurgita Dronina: „Esu kaip baltas lapas“
Jūratė Visockaitė. „Sirenos“: emocijos iš arti ir iš toli
Andrej Hočevar: „Literatūra ir kultūra apskritai yra viena didelė problema“
Evelina Januškaitė-Krupavičė. Grafinė mimezė: veidrodiniai klišės gyvavimo atspindžiai
Goda Aksamitauskaitė. Trys dienos Rygoje
Andrej Hočevar. Darbas gali palaukti
Toma Gudelytė. Kaip populistai solidarumą paverčia nusikaltimu
Kornelijus Platelis. Mumijų vystyklai: Sapfo
Marijus Gailius. Mano MO, mano
Benigna Kasparavičiūtė. MO
Virginija Cibarauskė. Aukojimosi banalybė ir pykčio poezijos lašas
Bela Achmadulina
Rūta Elijošaitytė-Kaikarė. Frankfurto mugės dienoraščiai
Marijus Gailius. Kultūros sąskaita – daugiau vaikų?
Jūratė Visockaitė. Restauracija: „Virto ąžuolai“, 1976; „Sodybų tuštėjimo metas“, 1976
Goda Aksamitauskaitė. Andrej Vasilenko: „Mieste naujumas nėra lygus progresui“
Ieva Mikalkevičiūtė. FIAC 2018: nuo flashy prie classy
Venedikt Jerofejev. Vasilijus Rozanovas ekscentriko akimis (I)
2018-10-28 09:39:46
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.