Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Prie stalo kviečiami visi. Pokalbis su Saule DEGUTYTE
Poetas Romas Daugirdas: „Mūsų spurdėjimas – difuzinis“
Greta Štikelytė. Savaitė savaitei nelygu, arba ką akademikai „Baltose lankose“ veikė
Joana Gimberytė-Juronė. Vasaros gatvė
Edmundas Gedgaudas. Seni fortepijonai (1)
Žibuoklė Martinaitytė. Niujorkas. Kompozitorės dienoraščiai (16)
Tomas PEČKYS. Kaip būti feministe popmuzikoje?
Romualdo Kučinsko nuotrauka iš architektūrinės fotografijos parodos „Rakursai“
Arvydas VALIONIS. Poetinis transas, sukėlęs komą, arba Reklamos klyksmas, išgąsdinęs Gūtenmorgeną
Danguolė Ruškienė. Trys žiūros kryptys
Marijus Gailius. Faible, fantastisch, fabulous
Dana Kurmilavičiūtė. Turkijos reportažai (2)
Alissos Valles eilėraščiai
Neringa Mikalauskienė. Veidrodžio šukele įpjauti „Meninas“
Mariana Veriovkina. „Autoportretas“
Rūta Birštonaitė. Gitara ir propeleris
Ramunė Brundzaitė. „Raganos“ gurkšnojimas iš kaklelio
Romas Daugirdas. Paskutinis sapnas
Steinar Haga Kristensen. „Totaler Angst der Abstraktion # 02
Edmundo Gedgaudo nuotrauka
2014-07-18 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
Draugai
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.