Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Mokytojas-mokinys
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Mokytojas-mokinys
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Povilas Girdenis. Praėjusio tūkstantmečio futbolo sirgaliaus užrašai (I)
Aurelija Auškalnytė. Penkiasdešimt vienatvės atspalvių
Simone Tallone. Stadioninis rasizmas. Ką jis mums sako apie visuomenę?
Simonas Bernotas
Jurgis Gimberis. Istorija
Viktoras Gulbinas. Fair play
Kamilė Pirštelytė. Atminties paralelės: paminklų déjà vu
Simonas Bernotas
Jūratė Visockaitė. „Scanorama“. Post scriptum
Kęstutis Šapoka. (Ne)sankcionuotas avangardas, elitizmas ir galia
Simonas Bernotas
Harlemo šokio teatro „Ritmo perspektyva“
Renata Šerelytė. Jokios mistikos
Selemonas Paltanavičius. Nepastovumo stabilumas: tą gali tik gamta
„Paviljono“ knygų savaitgalis – bohemiška erdvė
Gabrielė Tuminaitė: „Žemaitė sukūrė dviprasmišką moterį“
Herkus Kunčius. Instrukcija draugui
Skaidrė Baranskaja. Harlemo dvasia
Dovilė Dagienė-DoDA. Menininko, plakatisto Pijaus Burako portretas
Maksim Osipov. Fantazija
2017-11-24 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.