Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Darius Pocevičius. Alkoholio chronologija, antropologija ir „girti“ biudžetai (I)
Alis Balbierius
Vitalij Binevič. Apie dramblį kambaryje
Donatas Petrošius. Makulatūra be PVM
Gytis Norvilas. Vietoj eilėraščio. Buitis, proza, bliuzas
Bel Olid. Dainuojanti revoliucija
Joana Kaminskaitė. Skvoterės užrašai (I)
Alis Balbierius
Ieva Šukytė. Ko nepraleisti Berlyne?
Monika Šlančauskaitė. REdraw: „Laisvė yra viskas, kas aš esu“
Beata Baublinskienė. Opera kaip prabanga
Jūratė Visockaitė. Žiurkiagalviai atėjo, arba Laisvę operai!
Inga Likšaitė „Namai. 12 valandų ore ir 6000 metrų pakartojant dygsnį“
Julia Pelta Feldman. Mitinė meno laisvė
Vilma Mosteikienė. Moterų objektyvizavimo dilemos, arba Uždažyti eilėraštį, uždrausti paveikslą...
Ramūnas Čičelis. Mūsų laikų triksteriai
Toma Gudelytė. Kartais jie sugrįžta
Augustas Sireikis. Ką daryti su suteptu kūriniu?
Opera „Post futurum“
Massimo Bontempelli. Irenės sala. Platoniška sueiga
Lisa Allardice. Leïla Slimani: „Kai rašau, nesu moteris, nesu musulmonė, nesu marokietė“
Laima Kreivytė. Pragiedruliai
Dainora Kaniavienė. Šaltoka #taipkaipšiandien
Paolo Cognetti. Rašytojai žvejai
2018-03-09 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.