Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Ramūnas Čičelis. Mūsų laikų triksteriai
Alis Balbierius
Darius Pocevičius. Alkoholio chronologija, antropologija ir „girti“ biudžetai (I)
Monika Šlančauskaitė. REdraw: „Laisvė yra viskas, kas aš esu“
Inga Likšaitė „Namai. 12 valandų ore ir 6000 metrų pakartojant dygsnį“
Vitalij Binevič. Apie dramblį kambaryje
Dainora Kaniavienė. Šaltoka #taipkaipšiandien
Joana Kaminskaitė. Skvoterės užrašai (I)
Opera „Post futurum“
Laima Kreivytė. Pragiedruliai
Beata Baublinskienė. Opera kaip prabanga
Bel Olid. Dainuojanti revoliucija
Augustas Sireikis. Ką daryti su suteptu kūriniu?
Lisa Allardice. Leïla Slimani: „Kai rašau, nesu moteris, nesu musulmonė, nesu marokietė“
Alis Balbierius
Massimo Bontempelli. Irenės sala. Platoniška sueiga
Ieva Šukytė. Ko nepraleisti Berlyne?
Jūratė Visockaitė. Žiurkiagalviai atėjo, arba Laisvę operai!
Paolo Cognetti. Rašytojai žvejai
Julia Pelta Feldman. Mitinė meno laisvė
Donatas Petrošius. Makulatūra be PVM
Toma Gudelytė. Kartais jie sugrįžta
Gytis Norvilas. Vietoj eilėraščio. Buitis, proza, bliuzas
Vilma Mosteikienė. Moterų objektyvizavimo dilemos, arba Uždažyti eilėraštį, uždrausti paveikslą...
2018-03-09 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.