Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Darius Pocevičius. Alkoholio chronologija, antropologija ir „girti“ biudžetai (I)
Ramūnas Čičelis. Mūsų laikų triksteriai
Lisa Allardice. Leïla Slimani: „Kai rašau, nesu moteris, nesu musulmonė, nesu marokietė“
Dainora Kaniavienė. Šaltoka #taipkaipšiandien
Alis Balbierius
Bel Olid. Dainuojanti revoliucija
Beata Baublinskienė. Opera kaip prabanga
Paolo Cognetti. Rašytojai žvejai
Monika Šlančauskaitė. REdraw: „Laisvė yra viskas, kas aš esu“
Alis Balbierius
Laima Kreivytė. Pragiedruliai
Jūratė Visockaitė. Žiurkiagalviai atėjo, arba Laisvę operai!
Ieva Šukytė. Ko nepraleisti Berlyne?
Julia Pelta Feldman. Mitinė meno laisvė
Inga Likšaitė „Namai. 12 valandų ore ir 6000 metrų pakartojant dygsnį“
Augustas Sireikis. Ką daryti su suteptu kūriniu?
Vilma Mosteikienė. Moterų objektyvizavimo dilemos, arba Uždažyti eilėraštį, uždrausti paveikslą...
Toma Gudelytė. Kartais jie sugrįžta
Massimo Bontempelli. Irenės sala. Platoniška sueiga
Vitalij Binevič. Apie dramblį kambaryje
Joana Kaminskaitė. Skvoterės užrašai (I)
Gytis Norvilas. Vietoj eilėraščio. Buitis, proza, bliuzas
Opera „Post futurum“
Donatas Petrošius. Makulatūra be PVM
2018-03-09 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.