Visus kolegas pažįstu, kiekvieno jų kelią žinau
kaip savo pačios, skaičiau jų knygas.
Giedrė Kazlauskaitė. „Pasaka apie sultenę“ („Gintaro kambarys“, 2018)
siūdintis suknelę
pagal žurnalo singerstraum modelio lekalus
ateiti į pirmą primierką
kai viskas dar tik sukabinta stambiais
lengvai išardomais dygsniais
kai dar ties kaklu labai smaugia
kai veržia ties krūtine kai rankovėse stringa rankos
ir žiūrėdama veidrodyje svarstai ar atidengti kelius
tik nekalbėk su manim apie meilę kai mylimės
nuolat sukasi frazė galvoj ir galvojasi
kaip gražiai viskas bandyta atskirti
mylėjimasis ir meilė obuolys ir žaltys inis ir janis
kaip gražiai atskirai gali būti kūnai ir sielos
žaltys sau o obuolys nulupta oda padalintas skiltelėmis ir
išpjautomis sėklidėmis tokį
sugrauži ir jokio graužtuko
arba inis sau janis sau grauži save
ir jokio graužtuko tik jausmas
ne visgi veiksmas vardu graužatis
vaikštai po savo paties dingusį gintaro kambarį
pats pilnas tavyje įklimpusių ir sustingusių praeities inkliuzų
prisiliesdamas jų ir krečiamas silpnos elektros srovės
vadinasi jis kažkur čia nematomas bet tave krečiantis ήλεκτρον
perrašinėji pagal save knygą sofijos pasaulis
ir užstringi ties vieta kur bandai iš(si)aiškinti
kas tie berniukai ir kodėl jiems
vis dar knieti pasimatuoti balistinėmis raketomis
susitari dėl antrosios primierkos
eidama pro kioską nusiperki
naują žurnalą su iškarpomis
singersweltschmerz
Iš Svajonės ir Pauliaus Stanikų projekto „Nuodėmės“. Benignos Kasparavičiūtės nuotrauka.