Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Paulina Vituščanka. Tapyba – nuo žodžio „tapti“
Ramūnas Čičelis. Du istorijos variantai
Anne Sexton. Sniegas
Viktorija Kvetkauskaitė. Klemensas ir 7 tūkstančiai
Živilė Mičiulytė. Valentino Masalskio aktoriaus ruošimo metodika
Gūtenmorgenas: ateina arklys, arba Lietuviškasis Alzheimeris
Dalia Juodakytė. Hedonisto užrašai (II)
Almis Grybauskas. Apokrifas
Goda Aksamitauskaitė. ...ir nuo kartojimo
Valentinas Sventickas. Dar gurinių (IV)
Jūratė Visockaitė. Laiškas kolegoms
Gintarė Marčiulynaitė. „Aš ir tu“
Herkus Kunčius. Miniatiūros apie Tuminą ir Putiną (7)
Ernst Jünger. Pasitraukimas nuo Somos
Gintaras Bleizgys
Vilkas su ožiukais. Piotro Mamonovo koncerte, „Tapybos parodoje“ (ŠMC), spektaklyje „Jelizaveta Bam“
Dmitrij Gluščevskij. „X failai“: Henkas Mudis užsivelka švarką
Laurynas Katkus. „Žiūrėjau į priešą be neapykantos“
Tirpstantys žurnalistikos ledynai. Pokalbis su Tomu McCarthy ir Joshu Singeriu
Emilija Visockaitė. Garsų centrifuga: sausis
Gintarė Adomaitytė. Groja. Bet ar man? arba Jausti / mąstyti
Rimas Sakalauskas. Instaliacija „Posėdis. Sokratas“
Dawn Mellor. „Claire ponios ir Rozalindos vaidmenyje“
2016-01-29 00:00:00
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.