Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Dainius Dirgėla. Bandymas rašyti eilėraštį apie meilę pagal SEO*
Marijus Gailius. „Grybo sapnas“ tarp egzistencializmo ir kosmopolitanizmo
Virginija Kulvinskaitė-Cibarauskė: „Įdomiausia, kai nieko niekam neprivalau“
Andrius Jakučiūnas. Nesiųskite, debiutuojantis jaunuoli, savo rankraščio į PK konkursą
Pirmųjų knygų gimimą prisimena PK konkurso laimėtojai
Zigmas Vitkus. Ką mums šiandien reiškia Paneriai? (II)
Vasyl Stus. Iš rinkinio „Žiemos medžiai“
Eglė Mikulskaitė. Sapnais gyva Jurgos Ivanauskaitės proza
Daiva Bartušienė. Tarpdiscipliniškumo etika ir estetika
Ieva Dumbrytė. Negrįžtantys
Florent Georgesco: „Sakantys, kad nebėra gerų tekstų, paprasčiausiai nemoka prisitaikyti“
Pavel Puzyna. Dingę Vilniaus menai
Aurelija Auškalnytė. Diskusija apie migraciją – cenzūruojama?
Joanna Kuciel-Frydryszak. Tarnaitės Lenkijoje – bevardės XX a. vergės
Greta Vilnelė. Kasdienybės vienutėje
Marija Antanavičiūtė. W. G. Sebaldas Krystiano Lupos scenoje Paryžiuje
Hasso Krull
Greta Vilnelė. Filmas be konflikto
Sandra Bernotaitė. Literatūros sfinksai
Rolandas Rastauskas. Šachmatininko pirštai
Edgaras Bolšakovas. Kelios istorijos apie tikrovę
2024-02-23 07:40:35
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.