Tarptautinė žiuri, kurią sudarė Naomi Beckwith (JAV), Sabine Breitwieser (Austrija), Mario Codognato (Italija), Ranjitas Hoskote (Indija) ir Yongwoo Lee (Pietų Korėja), paskelbė apdovanojimus.
Auksinis liūtas už geriausią nacionalinį paviljoną įteiktas Armėnijai – už paviljono, kur diasporos menininkai kartu gilinasi į vietos specifiką ir savo kultūros paveldą, sukūrimą. Paviljonas „Armėniškumas / Haiyutioun. Šiuolaikinis armėnų diasporos menas" įsikūręs San Lazzaro degli Armeni saloje ir vienuolyne.
Auksiniu liūtu kaip geriausia tarptautinės parodos „Visos pasaulio ateitys" menininkė įvertinta amerikietė Adrian Piper (g. 1948) už ilgalaikį asmeninę atsakomybę pabrėžiantį performansą, atskleidžiantį kintantį verčių sistemų charakterį. Piper reformavo konceptualią praktiką įtraukdama savo, žiūrovų ir publikos subjektyvumą.
Auksinį liūtą už gyvenimo nuopelnus gavo Elas Anatsui (Gana), o auksinį liūtą už tarnystę menui – Susanne Ghez (JAV). Juos apdovanoti pasiūlė bienalės kuratorius Okwui Enwezoras.
Sidabriniu liūtu kaip geriausias jaunas tarptautinės parodos „Visos pasaulio ateitys" menininkas apdovanotas korėjietis Imas Heung-Soonas (g. 1969) už jaudinantį videofilmą, atskleidžiantį nesaugią Azijos moterų darbo aplinką. Dokumentiška filmo „Fabriko kompleksas" forma derinama su dirbančių moterų įtraukimu į pasakojimą.
Tarptautinėje parodoje „Visos pasaulio ateitys" žiuri išskyrė dar tris menininkus, kuriems skirti garbės diplomai (Special Mentions):
Harunas Farocki's (1944–2014, Vokietija) už reikšmingą indelį į šiuolaikinį meną ir kiną atskleidžiant darbo temą;
„Abounaddara collective" (įkurtas 2010 m. Sirijoje) už politinių kovų ir kasdieninio gyvenimo Sirijoje nešališką dokumentaciją;
Massinissa Selmani (1980, Alžyras) už piešinius, kurių poveikis pranoksta medijos ribas.
Garbės diplomu apdovanotas ir JAV paviljonas, pristatantis garsios performansų ir videoinstaliacijų menininkės Joan Jonas projektą „Jie ateina pas mus be žodžių".
Apie Venecijos bienalę skaitykite čia