Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Albertas Kazlauskas: „Rimtesnę pertvarką turėtų laikyti dvi kolonos – pagarba ir kuklumas“
Aurelija Auškalnytė. Perbraižomi normalumo žemėlapiai
Povilas Girdenis. „Mano milicija saugo mane“* (1)
Patricija Gudeikaitė. Disociacijos
Lina Buividavičiūtė. Vyrų ir moterų balsai (II dalis)
Milda Varnienė. Thomo Manno „Užburtas kalnas“: tuberkuliozė, laikiškumas ir COVID-19
Rolandas Rastauskas. Apokrifas
Ugnė Matulevičiūtė. Aleksandra Kašuba. Prisijaukinti įtampą
Kęstas Kirtiklis. Prieš kritinį mąstymą
Agnė Railaitė-Jurkūnienė. Pianistas, koncertmeisteris ar kolaborantas?
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (IX)
Marius Burokas. potvynis ir atoslūgis
Vytenis Jankūnas. Mėgstamiausios knygos
Algimantas Rokas Černiauskas. Išsilydymas, La Meditazione
Eglė Kačkutė. Svečiuose pas Frankenšteiną
Andrijus Liubka: „Užkarpatėje gimusios istorijos gali sudominti visą pasaulį“
Andrij Liubka. Karbidas
Literatūra yra temos ir stiliaus energetikos laužymas. Apie Karlo Ove’s Knausgård’o „Mano kovą“
Jonas Liugaila. Kašuba pintereste
Mantas Balakauskas. Istorija kaip asmeninė tarnaitė
Paolo Milone. Menas surišti žmones
Dainius Razauskas. Laisvė ir vergija
Stanislovas Žvirgždas. Iš fotografo užrašų (13)
2021-04-15 18:33:38
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.