Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Greta Štikelytė. Susipoezinimas
Alejandra Pizarnik
Migrantai. Kas blogiau – nuskęsti Viduržemio jūroje ar sušalti miške?
Tomas Vyšniauskas. Šešėliais grūdinta raidė
Du interviu su Joan Didion: apie rašymą ir pandemiją
Marija Antanavičiūtė. Užsispyrėlės sutramdymas, arba Kas suvaldys metavisatas
Eduardas Saprykinas. Laiptai
Vaidas Jauniškis. Mūsų klasė
Jūratė Visockaitė. Ar pražydės magnolijos?
Seni „Litmenio“ laiškai (II)
Yuval Noah Harari: „Jie išmoko įsibrauti į mūsų smegenis“
Alma Laužonytė. Kanibalizmas – vartotojiškos visuomenės smerkimo simbolis
Kitoks Jonas Mekas: archyvai, medžiavimas ir disciplina
Julija Cimafejeva. Minsko dienoraštis (X)
Joan Didion. Magiškojo mąstymo metai
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (15)
Eugenijus Ališanka. Vienos dienos kronika
Dalius Jonkus. Istorijos prasmė ir rūpestis siela
Goda Aksamitauskaitė. Trumpi, bet filmai
Franco Berardi-Bifo. Hiperpasaulis, metapasaulis ir pasaulio pabaiga
2022-01-19 20:47:54
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.