Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Aurimas Švedas. Ar lengva būti žvėrimi žmonių istorijoje?
Marijus Gailius. Lietuva ant slenksčio: kaip politinį spurdėjimą konvertuoti į valią
Eugenijus Ališanka. Greitkelis į pragarą
Agnetė Voverė. „Injekcija“ – kompasas be krypties?
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1989 (XX)
Laima Vincė. Kinijos fragmentai
Aušra Stanaitytė-Karsokienė apie Doris Lessing „Nurodymus žengiantiems į pragarą“
Meliuzina veidrodžių karalystėje
Gytis Norvilas. Bartas, Lietuva – sutemose. Švinta, bet neapsimoka
Maria-Mercè Marçal. Padengti ir nurinkti stalą
Wojciech Stanisławski. Penkta stichija: utėlės
Wojciech Stanisławski. Penkta stichija: utėlės
Povilas Girdenis. Žemaitijos planeta (I)
Vladislovas Žurba: „Tarybmetį, kaip iširusią santuoką, palikime praeityje“
Mantas Balakauskas. Kaip veidrodyje
Vingrių Jeronimas. Kuo virsta kreivais vertimo veidrodžiais atspindėtos baisybės
Dalia Aleksandravičiūtė. Gintaro kambarys, mero pirštas ir (pasi)tikėjimas auksu
Lina Ožeraitytė. Pirmųjų knygų hipsteriai
Martynas Rimeikis: „Kartais šiuolaikinis šokis morališkai labiau pasenęs nei klasika“
Laima Vincė. Taip kinai ir susitaiko su totalitarizmu
2019-12-05 20:56:55
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.