Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Aistis Žekevičius
Eugenijus Ališanka. Paimsim arklą, knygą, lyrą
Edita Puskunigytė. Ordalijos L. D.
Aušra Maldeikienė. Balsas iš dugno
Marius Ivaškevičius: „Karantinas aiškiai parodė, kas atsitinka, kai nebelieka kultūros“
Gianni Rodari. Paminklas
Dovilė Zelčiūtė. Apie orumą
Agnetė Voverė. Sudėtingas mados fotografijos charakteris
Aleksandr Garin. Kaukės ir darbas namuose yra individualizacija aukštesniu lygiu
Jūratė Visockaitė. Priešinfarktinė Lietuva
Aistė M. Grajauskaitė. Vizualinis Vilniaus vidurvasaris
Simone Tallone, Toma Gudelytė. Įsivaizduoti mokyklą po karantino: Gianni’o Rodari’o pamokos
Galway Kinnell
Lina Ožeraitytė. Blunkančios savasties ribos
Mantas Balakauskas. Pamačiau jūrą ir sušukau
Ieva Toleikytė: „Kiekvienai knygai reikia rasti kalbą“
Neringa Poškutė-Jukumienė: „Reikia, kad šviežias kraujas liktų Klaipėdoje“
Vilkas su ožiukais pliažinasi
Linas Paulauskis: „Gerai, kad yra daug muzikos kalbų“
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1990 (XXXIV)
2020-07-09 20:06:39
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.