Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Aušra Gudavičiūtė. Nuo „Žodžių smėlyje“ iki „Solo teatro“
Giedra Radvilavičiūtė. Kaip pereiti gatvę daltonikams?
Donatas Petrošius. Ačiū seniui, jūrai ir Hemingway’ui, kad esu lituanistas
Goran Vojnović: „Vis daugiau vidutinybės, nenuoseklumo, perdėto pasitikėjimo savimi“
Jūratė Visockaitė. Istoriją kūrė net ir moterys
Jaan Kaplinski
Virginija Kulvinskaitė. žiemos istorijos
Riccardo Lenzi. Nacionalistai operoje
Goda Aksamitauskaitė. „Kontr-argumentas“: „Bet kokiu atveju esmė yra tapyba“
Goran Vojnović.
Ivan Solonevič. Orientacija į niekšus
Marijus Gailius. Mykolas Katkus: „Arvydas Juozaitis manipuliuoja pamirštais kultūrininkais“
Kęstutis Šapoka. Katsumi Komagatos knygos
Rūta Birštonaitė. Dangiški juodadarbiai
Virginijus Kinčinaitis. Meno rinkos uberizacija
Beata Baublinskienė. Pradedant naują teatro šimtmetį
Daiva Juonytė. Elena Selena ir erdvinės knygos
Jovita Dikmonienė. Antika: karas verčia žmogų vystytis; vedybos – pilietinė pareiga!
Goda Aksamitauskaitė. CTM: atkaklumas, politika ir kontrkultūra
Vytautas Bikulčius. Ar padės laimės hormonas?
Saulius Vasiliauskas. Kovoti, atsiminti, pasakoti?
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1988 (II)
2019-02-21 20:34:11
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.