Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Donatas Petrošius. Ačiū seniui, jūrai ir Hemingway’ui, kad esu lituanistas
Kęstutis Šapoka. Katsumi Komagatos knygos
Goda Aksamitauskaitė. CTM: atkaklumas, politika ir kontrkultūra
Ivan Solonevič. Orientacija į niekšus
Goran Vojnović: „Vis daugiau vidutinybės, nenuoseklumo, perdėto pasitikėjimo savimi“
Rūta Birštonaitė. Dangiški juodadarbiai
Virginija Kulvinskaitė. žiemos istorijos
Marijus Gailius. Mykolas Katkus: „Arvydas Juozaitis manipuliuoja pamirštais kultūrininkais“
Aušra Gudavičiūtė. Nuo „Žodžių smėlyje“ iki „Solo teatro“
Daiva Juonytė. Elena Selena ir erdvinės knygos
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1988 (II)
Virginijus Kinčinaitis. Meno rinkos uberizacija
Vytautas Bikulčius. Ar padės laimės hormonas?
Jovita Dikmonienė. Antika: karas verčia žmogų vystytis; vedybos – pilietinė pareiga!
Jūratė Visockaitė. Istoriją kūrė net ir moterys
Saulius Vasiliauskas. Kovoti, atsiminti, pasakoti?
Goda Aksamitauskaitė. „Kontr-argumentas“: „Bet kokiu atveju esmė yra tapyba“
Beata Baublinskienė. Pradedant naują teatro šimtmetį
Riccardo Lenzi. Nacionalistai operoje
Jaan Kaplinski
Giedra Radvilavičiūtė. Kaip pereiti gatvę daltonikams?
Goran Vojnović.
2019-02-21 20:34:11
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.