Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Daiva Juonytė. Elena Selena ir erdvinės knygos
Vytautas Bikulčius. Ar padės laimės hormonas?
Marijus Gailius. Mykolas Katkus: „Arvydas Juozaitis manipuliuoja pamirštais kultūrininkais“
Donatas Petrošius. Ačiū seniui, jūrai ir Hemingway’ui, kad esu lituanistas
Aušra Gudavičiūtė. Nuo „Žodžių smėlyje“ iki „Solo teatro“
Ivan Solonevič. Orientacija į niekšus
Virginija Kulvinskaitė. žiemos istorijos
Giedra Radvilavičiūtė. Kaip pereiti gatvę daltonikams?
Riccardo Lenzi. Nacionalistai operoje
Goran Vojnović: „Vis daugiau vidutinybės, nenuoseklumo, perdėto pasitikėjimo savimi“
Jūratė Visockaitė. Istoriją kūrė net ir moterys
Jovita Dikmonienė. Antika: karas verčia žmogų vystytis; vedybos – pilietinė pareiga!
Rūta Birštonaitė. Dangiški juodadarbiai
Jaan Kaplinski
Saulius Vasiliauskas. Kovoti, atsiminti, pasakoti?
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1988 (II)
Goda Aksamitauskaitė. „Kontr-argumentas“: „Bet kokiu atveju esmė yra tapyba“
Kęstutis Šapoka. Katsumi Komagatos knygos
Goda Aksamitauskaitė. CTM: atkaklumas, politika ir kontrkultūra
Virginijus Kinčinaitis. Meno rinkos uberizacija
Beata Baublinskienė. Pradedant naują teatro šimtmetį
Goran Vojnović.
2019-02-21 20:34:11
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.