Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Patricija Gudeikaitė. Disociacijos
Lina Buividavičiūtė. Vyrų ir moterų balsai (II dalis)
Albertas Kazlauskas: „Rimtesnę pertvarką turėtų laikyti dvi kolonos – pagarba ir kuklumas“
Ugnė Matulevičiūtė. Aleksandra Kašuba. Prisijaukinti įtampą
Milda Varnienė. Thomo Manno „Užburtas kalnas“: tuberkuliozė, laikiškumas ir COVID-19
Aurelija Auškalnytė. Perbraižomi normalumo žemėlapiai
Agnė Railaitė-Jurkūnienė. Pianistas, koncertmeisteris ar kolaborantas?
Rolandas Rastauskas. Apokrifas
Algimantas Rokas Černiauskas. Išsilydymas, La Meditazione
Literatūra yra temos ir stiliaus energetikos laužymas. Apie Karlo Ove’s Knausgård’o „Mano kovą“
Povilas Girdenis. „Mano milicija saugo mane“* (1)
Eglė Kačkutė. Svečiuose pas Frankenšteiną
Kęstas Kirtiklis. Prieš kritinį mąstymą
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (IX)
Marius Burokas. potvynis ir atoslūgis
Dainius Razauskas. Laisvė ir vergija
Andrijus Liubka: „Užkarpatėje gimusios istorijos gali sudominti visą pasaulį“
Jonas Liugaila. Kašuba pintereste
Paolo Milone. Menas surišti žmones
Vytenis Jankūnas. Mėgstamiausios knygos
Andrij Liubka. Karbidas
Mantas Balakauskas. Istorija kaip asmeninė tarnaitė
Stanislovas Žvirgždas. Iš fotografo užrašų (13)
2021-04-15 18:33:38
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.