Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Sandrine Blanchard. Į Prancūzijos teatrą skverbiasi klastinga cenzūra
Gediminas Kukta. Bręstantis blogis
Gretos Ambrazaitės poezija
Lina Lužytė ir Nerijus Milerius: „Egzistencinės tikrovės lauke“
Marija Kavtaradze. Traukiniai lėktuvai boltai
Paula Urbonaitė. Kambarys, kurį pastatė Mykolas
Janeta Henzele. Katinas žiūri į vandenį, aš žiūriu į katiną
Neringa Kažukauskaitė. Žiūrime ar nežiūrime lietuviškus istorinius filmus?
Agnė Mackė: „Jei neversčiau filmų, versčiau vidurius“
Kristupas Bubnelis. Castro, bet ne Fidelis. Užrašai iš Naujojo Pasaulio (IV)
Aušra Kaziliūnaitė. „Lietuvos kinas“ juodosios skylės gniaužtuose
Toma Gudelytė. Misija: išsaugoti Mėnulį
Dovydas Kiauleikis. Išpakuotas Baltijos kinas
Lina Žukauskaitė. Skandinavų kinas: pasaulio centre per nuosaikų atstumą
Marijus Gailius. Su vaizduote viskas gerai, bet vaizdavimas kelia problemų
Mariaus Buroko naujausių poezijos knygų apžvalga
Bernardo Bertolucci. Mano nuostabusis apsėdimas
Neringa Butnoriūtė. Titruotojai – nykstanti rūšis
Helena Lindblad. Keliaujantys režisieriai gelbėja krizę patiriantį Švedijos kiną
Rasa Paukštytė. Nacionalinė filmotekos vizija. Pirmieji žingsniai ir klausimai
Raminta Jonykaitė. Nuo Odesos iki Holivudo – sinefilo Algio kino kelionės
2025-02-20 08:47:38
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.