Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Darius Pocevičius. Kaip Generolo Vėtros trijulė literatus klampino (I)
Jūratė Visockaitė. 1961-ieji ir 1970-ieji 2021-aisiais
Jolita Mieželaitienė. Jūros šifras
Ričardas Šileika. In memoriam Romualdas Rakauskas
Eugenijus Ališanka. Kaip aš praleidau atostogas
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (XII)
Aurelija Auškalnytė. Iš emocinio raštingumo pagrindų
Aušra Kaziliūnaitė. „Izaokas“ – praeities negatyvas
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1991 (XI)
Kęstas Kirtiklis. Visuomet sakyti ne
Julija Cimafejeva. Minsko dienoraštis (II)
Artūras Morozovas. Konflikto būsenos
Dalia Cidzikaitė. Du interviu apie Ukrainos karo veteranų prozą
Ivan „Grozny“ Compasso: „Esu ne karo, o gyvenimo reporteris“
Toma Gudelytė. Apie kito skausmą. Fotografijos paraštėse
Dumitru Crudu
Eglė Kačkutė, Guoda Mankevičiūtė. Mergaičių paauglystės perrašymai šiuolaikinėje moterų literatūroje
Marijus Jacovskis: „Karantiną suvokiu kaip galimybę tapyti“
Stanislovas Žvirgždas. Iš fotografo užrašų (20)
Rytis Ramonas. Renesansas
Angelina Lapinskaitė. Debiutinis Oceano Vuongo romanas: patirties vertimas fikcija ir kalbos stoka
2021-09-23 19:50:25
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.