Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Marija Antanavičiūtė. Dirbtinio intelekto iššūkis autorystei
Dalius Jonkus. Kas yra mano kūno šeimininkas?
Darius Pocevičius. Vilniaus knygynai – dingę ir išlikę (I)
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (XIII)
Sara Poisson
Milda Varnienė. Fiodoras Dostojevskis, gilusis mokymasis ir dirbtinio intelekto ateitis
Tadas Kazakevičius: „Humanistinė fotografija aktuali, kaip ir prieš 100 metų“
Aurelija Auškalnytė. Savi ir svetimi kūnai
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1991 (XIII)
Helmut Heißenbüttel. Koliažas iš „Tekstų knygos 10“
Emilija Lipska. Šarados su skulptūromis
Stanislovas Žvirgždas. Iš fotografo užrašų (23)
Toma Gudelytė. Vita Supernova. Turino knygų mugė svajojant apie popandeminį pasaulį
Rolandas Rastauskas. Žmogus, kuris neišvažiavo
Vitalij Binevič. Perleistos knygos
Arvydas Žardinskas. „Deep Purple“ ir nepamirštami dūmai virš Ženevos ežero
Daniel Kehlmann. Kafka – piešėjas. Jis sugeba ir tai daro žaismingai
Rūta Elijošaitytė-Kaikarė. The show must go on
Jūratė Visockaitė. Pavasaris rudenį
Virginija Cibarauskė. Literatūra kine, kinas literatūroje
Julija Cimafejeva. Minsko dienoraštis (V)
Ieva Mikalkevičiūtė-Naulet. FIAC 2021: šiuolaikinio meno sugrįžimas
2021-11-04 18:12:43
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.