Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Benas Arvydas Grigas: „Pirmenybę teikiu lėčiau judančioms knygoms“
Anna Halberstadt. Lakanas teigia
Eugenijus Ališanka. Noriu Europos
Kęstas Kirtiklis. Ardžunos meditacija
Antanas Sheshi. Kad bėgimas netaptų rutina
Stasys Katauskas. (Ne)iškirptas laikas
Margarita Matulytė: „Čiabuvių balsai ataidi iš užmaršties tarsi sakydami: „Esu, kas esu“
Audronė Kudulytė-Kairienė. Iš antikinės poezijos: sportininkus pašiepiančios Lucilijaus epigramos
Ditė Elzbergaitė. Kai viskas tampa šokiu
Jūratė Visockaitė. Kino skyriui – 75
Festivalis „Kiemai“. Šokio spektaklis „Perdegimas“
Drago Jančar. Jugoslavijos archipelagui – 30 metų
Monika Andrulytė. Spindintys rūmai ir tanato šokiai
Vilma Mosteikienė. Fotošopu apdorotas dramatizmas
Jonas Kalinauskas
Remio Ščerbausko „Teritorija – Vilnius. Nr.1. Pasisėdėjimai“
Jonas Tertelis: „Man patinka paradoksai, atrandami paprastuose dalykuose“
Šiauliuose baigėsi 2021 m. festivalis „Kiemai“
Stanislovas Žvirgždas. Iš fotografo užrašų (19)
Nikolaj Gumiliov
Rolandas Rastauskas. Užmirštas garso menininkas
Liucijos Karalienės fotografijos. Kūnas kaip vizualinė metafora
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1991 (X)
2021-07-22 17:10:19
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.