Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Neringa Dangvydė Macatė. Oro nebus, arba „Oro“ žodžių jūra
Vilkas su ožiukais. Plius minus 2019
Povilas Girdenis. Žemaitijos planeta (II)
Tomas Vaiseta. Naktis
Monika Andrulytė. Gamtos apmąstymas ir kardadančio medžioklė
Jack Kerouac. Iš „Haiku knygos“
Donatas Petrošius. Po kiek geltonasis smėlis?
Aira Niauronytė. „Paviljono“ knygų savaitgalis – dėl knygų, knygoms ir apie knygas
Jurgita Kristina Pačkauskienė. Stiklas ir tapyba: transliuoti ne rezignaciją, o gyvybę
Toma Gudelytė. Jei Venecijos nebeliks
Aušra Maldeikienė. Mokslo įtrūkiai
Sigitas Parulskis. Apie plastikinį Jėzų
Loreta Mačianskaitė. Kritikos kaita ir sintezė
Irmantas Jankaitis: „Ne garsas, o tyla padeda tave išgirsti“
Enrika Kripienė. Skyrybų fronte nieko naujo?
Ieva Rudžianskaitė. Žmonės, bet ne tie
Vilma Mosteikienė. Rimti Knausgårdo ir Muncho santykiai
Tadeusz Różewicz. Kauburys
Ingrida Šimonytė: „Esame tik tiek, kiek yra kultūros“
Luisa Reisinger. Klausykitės visi: prie dirigento pulto – moterys!
Loreta Mačianskaitė. Kritikos kaita ir sintezė
Vytautas Bikulčius. Tarp vertės ir sėkmės
Dovilė Zelčiūtė
Tomas Venclova. Laisvėjimo dienoraščiai, 1989 (XXI)
2019-12-19 20:21:28
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.