Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Žurnalo archyvas
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Aurelija Auškalnytė. Perbraižomi normalumo žemėlapiai
Milda Varnienė. Thomo Manno „Užburtas kalnas“: tuberkuliozė, laikiškumas ir COVID-19
Patricija Gudeikaitė. Disociacijos
Agnė Railaitė-Jurkūnienė. Pianistas, koncertmeisteris ar kolaborantas?
Rolandas Rastauskas. Apokrifas
Eglė Kačkutė. Svečiuose pas Frankenšteiną
Paolo Milone. Menas surišti žmones
Povilas Girdenis. „Mano milicija saugo mane“* (1)
Algimantas Rokas Černiauskas. Išsilydymas, La Meditazione
Ugnė Matulevičiūtė. Aleksandra Kašuba. Prisijaukinti įtampą
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (IX)
Marius Burokas. potvynis ir atoslūgis
Lina Buividavičiūtė. Vyrų ir moterų balsai (II dalis)
Jonas Liugaila. Kašuba pintereste
Vytenis Jankūnas. Mėgstamiausios knygos
Albertas Kazlauskas: „Rimtesnę pertvarką turėtų laikyti dvi kolonos – pagarba ir kuklumas“
Andrijus Liubka: „Užkarpatėje gimusios istorijos gali sudominti visą pasaulį“
Andrij Liubka. Karbidas
Literatūra yra temos ir stiliaus energetikos laužymas. Apie Karlo Ove’s Knausgård’o „Mano kovą“
Mantas Balakauskas. Istorija kaip asmeninė tarnaitė
Dainius Razauskas. Laisvė ir vergija
Kęstas Kirtiklis. Prieš kritinį mąstymą
Stanislovas Žvirgždas. Iš fotografo užrašų (13)
2021-04-15 18:33:38
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.