Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Aktualu
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Alejandra Pizarnik
Yuval Noah Harari: „Jie išmoko įsibrauti į mūsų smegenis“
Migrantai. Kas blogiau – nuskęsti Viduržemio jūroje ar sušalti miške?
Kitoks Jonas Mekas: archyvai, medžiavimas ir disciplina
Jūratė Visockaitė. Ar pražydės magnolijos?
Greta Štikelytė. Susipoezinimas
Eugenijus Ališanka. Vienos dienos kronika
Alma Laužonytė. Kanibalizmas – vartotojiškos visuomenės smerkimo simbolis
Tomas Vyšniauskas. Šešėliais grūdinta raidė
Goda Aksamitauskaitė. Trumpi, bet filmai
Joan Didion. Magiškojo mąstymo metai
Marija Antanavičiūtė. Užsispyrėlės sutramdymas, arba Kas suvaldys metavisatas
Eduardas Saprykinas. Laiptai
Vaidas Jauniškis. Mūsų klasė
Dalius Jonkus. Istorijos prasmė ir rūpestis siela
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (15)
Franco Berardi-Bifo. Hiperpasaulis, metapasaulis ir pasaulio pabaiga
Du interviu su Joan Didion: apie rašymą ir pandemiją
Seni „Litmenio“ laiškai (II)
Julija Cimafejeva. Minsko dienoraštis (X)
2022-01-19 20:47:54
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.