Prisijungti
/
Registruotis
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Mokytojas-mokinys
Redakcija
Prenumerata
Kur įsigyti?
Reklama
Publicistika
S-keltininkai
Literatūra
Teatras
Kinas
Muzika
Vizualieji menai
Atmintis
Poezija
Proza
Mediateka
Žurnalo archyvas
Menininkų portretai
Vienas eilėraštis
Jaunas kraujas
Fotoarchyvas
Šūdvabalio premija
Mokytojas-mokinys
Daugiau
Žurnalas
Spausdinti
Alejandra Pizarnik
Eugenijus Ališanka. Vienos dienos kronika
Migrantai. Kas blogiau – nuskęsti Viduržemio jūroje ar sušalti miške?
Yuval Noah Harari: „Jie išmoko įsibrauti į mūsų smegenis“
Seni „Litmenio“ laiškai (II)
Dalius Jonkus. Istorijos prasmė ir rūpestis siela
Julija Cimafejeva. Minsko dienoraštis (X)
Artūras Milašauskas. Iš gydytojo dienoraščio (15)
Eduardas Saprykinas. Laiptai
Vaidas Jauniškis. Mūsų klasė
Jūratė Visockaitė. Ar pražydės magnolijos?
Greta Štikelytė. Susipoezinimas
Franco Berardi-Bifo. Hiperpasaulis, metapasaulis ir pasaulio pabaiga
Tomas Vyšniauskas. Šešėliais grūdinta raidė
Du interviu su Joan Didion: apie rašymą ir pandemiją
Joan Didion. Magiškojo mąstymo metai
Kitoks Jonas Mekas: archyvai, medžiavimas ir disciplina
Alma Laužonytė. Kanibalizmas – vartotojiškos visuomenės smerkimo simbolis
Marija Antanavičiūtė. Užsispyrėlės sutramdymas, arba Kas suvaldys metavisatas
Goda Aksamitauskaitė. Trumpi, bet filmai
2022-01-19 20:47:54
Susiję straipsniai
Žurnalas
Žurnalas
Žurnalas
×
×
×
Prenumeruoti
Registruodamasis sutinku su
privatumo politika
.